Informatiebijeenkomst over inschrijven op aanbestedingen verplaatst naar 6 september
Op vrijdag 9 juli stond een informatiebijeenkomst gepland over het inschrijven op gemeentelijke aanbestedingen. Helaas kan deze bijeenkomst niet doorgaan. Op maandag 6 september organiseren wij de bijeenkomst opnieuw. Ondernemers die zich hebben ingeschreven voor 9 juli, ontvangen persoonlijk bericht. Onze excuses!
Over de informatiebijeenkomst
In de praktijk blijkt dat ondernemers het vaak lastig vinden zich in te schrijven voor opdrachten die zijn aanbesteed. Voor ondernemers die wel graag aan de slag willen voor de gemeente, organiseren wij de bijeenkomst ‘Zakendoen met de gemeente? Zo werkt dat!’. Wij hopen tijdens de bijeenkomst onduidelijkheden weg te nemen en ondernemers te stimuleren vaker mee te doen aan gemeentelijke aanbestedingen. De bijeenkomst vindt plaats op maandag 6 september in het gemeentehuis in Den Burg.
Tijdens de bijeenkomst krijgen ondernemers uitgebreide informatie over aanbestedingen, waar zij rekening mee moeten houden en hoe zij in aanmerking kunnen komen voor opdrachten. Ook de wet- en regelgeving en het nieuwe inkoopbeleid van de gemeente Texel komen aan bod. Er is volop ruimte om vragen te stellen.
Tijdstippen, locatie en inschrijven
De bijeenkomst vindt plaats op maandag 6 september om 15.30 uur in het gemeentehuis, Emmalaan 15, Den Burg.
Aanmelden
Bent u erbij? Meld u aan via inkoop@texel.nl.