Informatiebijeenkomst: Zakendoen met de gemeente? Zo werkt dat!
Bent u ondernemer en heeft u interesse om opdrachten voor de gemeente Texel uit te voeren? Op maandag 6 september organiseren wij een bijeenkomst: ‘Zakendoen met de gemeente? Zo werkt dat!’ Tijdens deze bijeenkomst hoort u alles over aanbestedingen en hoe u in aanmerking komt voor opdrachten.
Meer lokale inschrijvingen
Wij hopen onduidelijkheden weg te nemen rond het inschrijven op een aanbesteding. In de praktijk blijkt namelijk dat ondernemers dit soms lastig vinden. Wij hopen dat lokale en regionale MKB-bedrijven vaker meedoen aan gemeentelijke aanbestedingen.
Grotere kans op opdracht
Tijdens de bijeenkomst krijgt u uitgebreide informatie over aanbestedingen, waar u rekening mee moet houden en hoe u in aanmerking kunt komen voor opdrachten. Daarnaast hoort u alles over de wet- en regelgeving en het nieuwe inkoopbeleid van de gemeente Texel. Er is volop ruimte voor het stellen van vragen en u hoort waar u terecht kunt als u er niet uitkomt.
Tijdstippen, locatie en inschrijven
De bijeenkomst vindt plaats op maandag 6 september van 15.30 tot 17.00 uur in het gemeentehuis, Emmalaan 15, Den Burg.
Bent u erbij?
Meld u uiterlijk 2 september 2021 aan via inkoop@texel.nl.