Centraal tellen van de stemmen

Na de verkiezingen voor het Europees Parlement op 6 juni 2024 worden de stemmen op partijniveau geteld in het stembureau. De verkiezingsuitslag wordt vastgesteld via de methode van centrale stemopneming.

Het centraal tellen van de stemmen gebeurt op vrijdag 7 juni 2024 om 09.00 uur in het gemeentehuis. Dit is ook de locatie van het gemeentelijk stembureau. Het centraal tellen van de stemmen is openbaar.

• Wanneer: 7 juni 2024 vanaf 9.00 uur
  • Locatie: gemeentehuis, Emmalaan 15, 1791 AT Den Burg
  • Toegankelijkheid: voor iedereen toegankelijk

De officiële uitslag wordt op maandag 10 juni 2024 om 8.30 uur bekendgemaakt in het gemeentehuis en daarna gepubliceerd op texel.nl.

The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.