College van burgemeester en wethouders

Het college van burgemeester en wethouders (kortweg B&W) is het dagelijks bestuur van de gemeente. Zij vergaderen elke dinsdag.

Contact met het college

Wilt u de burgemeester spreken of één van de wethouders? En gaat het over een onderwerp uit hun portefeuille? Dan kunt u de bestuurlijk assistent bellen op 0222 – 362216 of mailen: bestuurlijkassistent@texel.nl

De bestuurlijk assistent zal vragen waar u het over wilt hebben. Zo weet de wethouder of burgemeester waar de afspraak over gaat.

Samenstelling college en portefeuilleverdeling

Het college bestaat uit burgemeester Mark Pol en wethouders Cees Hooijschuur, Remko van de Belt en Rikus Kieft. Zij worden bijgestaan door de gemeentesecretaris. Klik op de naam van de wethouder of burgemeester om te zien welke onderwerpen zij in hun portefeuille hebben.

Mark Pol

Burgemeester

Esther Wolfkamp

Gemeentesecretaris

Cees Hooijschuur

Wethouder en 1e loco-burgemeester Texels Belang

Remko van de Belt

Wethouder en 2e loco-burgemeester PvdA pro Texel

Rikus Kieft

Wethouder en 3e loco-burgemeester GroenLinks
The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.